• Infolinka: 722 983 983 (PO–ČT 9–12 h, 13–15 h, PÁ 9–11 h)

SMS platba

PLAŤTE JEDNODUŠE SMS

TARIF R1 – Masarykovo náměstí
Parkování zpoplatněno:
Po-Pá 8:00-18:00 hod.;
So 8:00-12:00 hod.

TARIF R2 – na ulici, nádraží + značená parkoviště
Parkování zpoplatněno:
Po-Pá 8:00-18:00 hod.

PARKOVÁNÍ PLATBA SMS

Platba TARIF R1
Pošlete SMS ve tvaru:
RICmezera1mezeraVaseRZ
na číslo 90230
Jedna SMS = 10 Kč na 30 minut.
Parkování nelze prodloužit.

Platba TARIF R2
Pošlete SMS ve tvaru:
RICmezera2mezeraVaseRZ
na číslo 90230
Jedna SMS = 10 Kč na 60 minut.
Pro prodloužení pošlete novou SMS.

Nezapomeňte zkontrolovat,
ve které tarifní zóně parkujete!

DAŇOVÝ DOKLAD

Objednejte parkování pomocí SMS

Parkovné zaplatíte odesláním SMS ve tvaru:

RICmezera1mezeraVaseRZ

nebo

RICmezera2mezeraVaseRZ

90230

RIC=kód Říčany, 2=číslo tarifní zóny, VaseRZ=RZ vozidla, kterému platíte parkovné 

Příklad SMS: RIC 2 1H29977

Po odeslání SMS na číslo 90230 obdržíte zpět potvrzující SMS – elektronický parkovací lístek, že Vaše parkovné bylo uhrazeno a dokdy platí.

Pro opravu chybně zadané RZ pošlete SMS ve tvaru

RICmezeraIDPARKOVACIHOLISTKUmezeraNOVARZ

RICmezeraIDPARKOVACIHOLISTKUmezeraNOVARZ

Příklad SMS: RIC 459 1H29988

na číslo 910 304 638. ID parkovacího lístku naleznete v SMS, která Vám přišla jako „parkovací lístek“. Tuto změnu lze provést do 5 min. od odeslání objednací SMS.

Pro prodloužení doby parkování pošlete stejnou zprávu znovu. Stávající parkovací lístek musí být platný, pak dojde k jeho prodloužení. V případě, že si objednáte parkovné na konci provozní doby parkoviště, zbylé minuty se Vám překlopí do dalšího dne.

V tarifu 2 se parkovací lístek prodlouží o další hod. V tarifu 1 prodlužovat nelze. Je to zóna s krátkodobým parkováním.

Cena jakékoliv Vámi odeslané SMS je účtována jako běžná SMS podle tarifu Vašeho operátora. Na Váš mobil bude doručena potvrzující SMS s vyznačenou platností doby parkování pro zadanou RZ – „parkovací lístek“.

Cena potvrzující SMS („parkovacího lístku“) včetně DPH odpovídá objednané ceně parkovného.

V tarifu 2 stojí parkovací lístek 10 Kč/60 min. V tarifu 1 stojí parkovací lístek 10 Kč/30 min.

Provozní doba je vyznačena na parkovacím automatu.

TARIF 1 – Masarykovo náměstí
Placené stání PO – PÁ 8-18 hod., SO 8-12 hod.

TARIF 2 – „na ulici“, nádraží + značená parkoviště
Placené stání PO – PÁ 8-18 hod.

Mimo uvedenou dobu a ve dny státních svátků je parkování ZDARMA.

Kontrolu SMS parkovného zajišťuje Městská policie Říčany pomocí on-line zařízení.

Doklad o zaplacení SMS parkovného je k dispozici ke stažení na webové stránce parkujdobre.cz  Vstup do aplikace je přes číslo mobilního telefonu, pro které doklad požadujete. Ovládání je popsáno přímo v aplikaci.

V tomto případě je nutné zkontrolovat zda:

  • zda máte aktivovanou službu Premium SMS. To lze zjistit na zákaznické lince Vašeho operátora a případně službu aktivovat. Aktivace je zdarma.
  • zda máte správný tvar SMS zprávy. Ověřte dle návodu na parkomatu.
  • zda odesíláte SMS na správné telefonní číslo (90230) anebo u prozvonění zda máte zadané platné telefonní číslo dle návodu.
  • zda máte v dané chvíli signál. Služba funguje jen na SIM kartách českých mobilních operátorů (O2, T-Mobile, Vodafone)

Pokud zákazník v poslední době změnil operátora, nemusí být zcela automaticky aktivována služba Premium SMS a musí si tuto skutečnost ověřit na zákaznické lince svého operátora.

Reklamace a stížnosti zákazníků lze podat telefonicky na tel. 234 493 131 nebo mailem na helpdesk@comverga.com. Bude s Vámi vyplněn reklamační protokol. Aby bylo možné ověřit, že jste majitelem mobilního telefonu, na který resp. na jeho přípojné číslo se bude vztahovat reklamace, mějte tento přístroj u sebe.

Provozovatel SMS parkovného (COMVERGA a.s.) Vaši reklamaci ve spolupráci s mobilními operátory prověří a v případě, že bude uznána za oprávněnou, Vám budou vráceny vynaložené finanční prostředky.

Cizinci mohou službu využívat pouze v případě, že mají ve svém mobilním přístroji SIM kartu jednoho z českých operátorů a povoleny Premium SMS služby. Na zahraničních SIM kartách služba není funkční.

Službu technicky zajišťuje COMVERGA a.s., zákaznická podpora, reklamace: helpdesk@comverga.com, tel. 234 493 131 (8.00-16.30 hod.), www.comverga.com.

Obecná pravidla k Premium SMS službám: www.platmobilem.cz