• Infolinka: 722 983 983 (PO–PÁ 9–12 h, 13–15 h)

SMS platba

PLAŤTE JEDNODUŠE SMS

TARIF R1 – Masarykovo náměstí
Parkování zpoplatněno:
Po-Pá 8:00-18:00 hod.;
So 8:00-12:00 hod.

TARIF R2 – na ulici
Parkování zpoplatněno:
Po-Pá 8:00-18:00 hod.

TARIF R3 – nádraží + značená parkoviště
Parkování zpoplatněno:
Po-Pá 8:00-18:00 hod.

PARKOVÁNÍ PLATBA SMS

Platba TARIF R1
Pošlete SMS ve tvaru:
RICmezera1mezeraVaseRZ
na číslo 90230
Jedna SMS = 10 Kč na 30 minut.
Parkování nelze prodloužit.

Platba TARIF R2
Pošlete SMS ve tvaru:
RICmezera2mezeraVaseRZ
na číslo 90230
Jedna SMS = 10 Kč na 60 minut.
Pro prodloužení pošlete novou SMS.

Platba TARIF R3
Pošlete SMS ve tvaru:
RICmezera3mezeraVaseRZ
na číslo 90230
Jedna SMS = 10 Kč na 60 minut.
Pro prodloužení pošlete novou SMS

Nezapomeňte zkontrolovat,
ve které tarifní zóně parkujete!

DAŇOVÝ DOKLAD
KE STAŽENÍ

Objednejte parkování pomocí SMS
nebo PROZVONĚNÍM

Parkovné zaplatíte odesláním SMS ve tvaru:

RICmezera2mezeraVaseRZ

90230

RIC=kód Říčany, 2=číslo tarifní zóny, VaseRZ=RZ vozidla, kterému platíte parkovné 

Příklad SMS: RIC 2 1H29977

Po odeslání SMS na číslo 90230 obdržíte zpět potvrzující SMS – elektronický parkovací lístek, že Vaše parkovné bylo uhrazeno a dokdy platí.

Pro opravu chybně zadané RZ pošlete SMS ve tvaru

RICmezeraIDPARKOVACIHOLISTKUmezeraNOVARZ

RICmezeraIDPARKOVACIHOLISTKUmezeraNOVARZ

Příklad SMS: RIC 459 1H29988

na číslo 910 304 638. ID parkovacího lístku naleznete v SMS, která Vám přišla jako „parkovací lístek“. Tuto změnu lze provést do 5 min. od odeslání objednací SMS.

Pro prodloužení doby parkování pošlete stejnou zprávu znovu. Stávající parkovací lístek musí být platný, pak dojde k jeho prodloužení. V případě, že si objednáte parkovné na konci provozní doby parkoviště, zbylé minuty se Vám překlopí do dalšího dne.

V tarifu 2 a 3 se parkovací lístek prodlouží o další hod. V tarifu 1 prodlužovat nelze. Je to zóna s krátkodobým parkováním.

Cena jakékoliv Vámi odeslané SMS je účtována jako běžná SMS podle tarifu Vašeho operátora. Na Váš mobil bude doručena potvrzující SMS s vyznačenou platností doby parkování pro zadanou RZ – „parkovací lístek“.

Cena potvrzující SMS („parkovacího lístku“) včetně DPH odpovídá objednané ceně parkovného.

V tarifu 2 a 3 stojí parkovací lístek 10 Kč/60 min. V tarifu 1 stojí parkovací lístek 10 Kč/30 min.

Provozní doba je vyznačena na parkovacím automatu.

TARIF 1 – Masarykovo náměstí
Placené stání PO – PÁ 8-18 hod., SO 8-12 hod.

TARIF 2 – „na ulici“
Placené stání PO – PÁ 8-18 hod.

TARIF 3 - nádraží + značená parkoviště
Placené stání PO – PÁ 8-18 hod.

Mimo uvedenou dobu a ve dny státních svátků je parkování ZDARMA.

Kontrolu SMS parkovného zajišťuje Městská policie Říčany pomocí on-line zařízení.

Doklad o zaplacení SMS parkovného je k dispozici ke stažení na webové stránce parkujdobre.cz  Vstup do aplikace je přes číslo mobilního telefonu, pro které doklad požadujete. Ovládání je popsáno přímo v aplikaci.

V tomto případě je nutné zkontrolovat zda:

  • zda máte aktivovanou službu Premium SMS. To lze zjistit na zákaznické lince Vašeho operátora a případně službu aktivovat. Aktivace je zdarma.
  • zda máte správný tvar SMS zprávy. Ověřte dle návodu na parkomatu.
  • zda odesíláte SMS na správné telefonní číslo (90230) anebo u prozvonění zda máte zadané platné telefonní číslo dle návodu.
  • zda máte v dané chvíli signál. Služba funguje jen na SIM kartách českých mobilních operátorů (O2, T-Mobile, Vodafone)

Pokud zákazník v poslední době změnil operátora, nemusí být zcela automaticky aktivována služba Premium SMS a musí si tuto skutečnost ověřit na zákaznické lince svého operátora.

Chcete-li si maximálně zjednodušit platbu parkovného, zaregistrujte si svou RZ ke svému mobilnímu telefonu. Jedná se o jednorázovou akci, kterou můžete provést kdykoliv i kdekoliv např. z pohodlí Vašeho domova. Pošlete SMS ve tvaru:

RICREGmezeraVaseRZ

90230

Zpět obdržíte SMS zdarma s žádostí o potvrzení správnosti registrace. Stačí poslat SMS s textem: ANO RICREG na číslo 90230. Zároveň tímto také souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů (telefonní číslo, RZ) v systému SMS parkovného. K 1 mobilnímu telefonnímu číslu lze zaregistrovat 1 RZ.

Cena odeslané registrační SMS je účtována jako běžná SMS podle tarifu u Vašeho mobilního operátora. Tím je registrace ukončena – systém Vás zná a k Vašemu telefonnímu číslu má přiřazenu zadanou RZ. Nyní můžete používat prozvonění pro úhradu SMS parkovného.

Základním předpokladem je registrace Vaší RZ a čísla Vašeho mobilního telefonu do systému SMS parkovného. K 1 mobilnímu telefonnímu číslu lze zaregistrovat 1 RZ. Po úspěšné registraci můžete objednat SMS parkovné pouhým prozvoněním na speciální telefonní čísla. Telefonní číslo se mění v závislosti na parkovací zóně.

Prozváněcí čísla:

910304631 - zóna 1 - parkovací lístek na 30 min. – cena 10,00 Kč

910304632 - zóna 2 - parkovací lístek na 60 min. – cena 10,00 Kč

910304633 - zóna 3 - parkovací lístek na 60 min. – cena 10,00 Kč

Prozvonění není zpoplatněno a bude automaticky ukončeno ze strany systému. Zpět obdržíte potvrzující SMS – elektronický „parkovací lístek“, že Vaše parkovné bylo uhrazeno a dokdy platí. Cena SMS, která Vám přijde na mobil jako „parkovací lístek“ se rovná ceně parkovného.

Pro prodloužení doby parkování prozvoňte znovu dedikované telefonní číslo. Stávající parkovací lístek musí být ale platný, pak dojde k jeho prodloužení. Pokud jeho platnost vypršela, prozvoněním si zakoupíte parkovací lístek nový. V případě, že si objednáte parkovné na konci provozní doby parkoviště, zbylé minuty se Vám překlopí do dalšího dne. Pozor - v tarifu 1 prodlužovat nelze.

Pokud jste v registrační SMS udělali chybu v RZ, můžete provést opravu pomocí SMS odeslané na telefonní číslo 910 304 637. SMS musí být odeslána ve tvaru:

RICmezeraRZmezeraNOVARZ

Příklad SMS: RIC RZ 1H29988

Pro změnu RZ pošlete SMS na telefonní číslo 910 304 627. SMS musí být odeslána ve tvaru

RICmezeraRZmezeraNOVARZ

Příklad SMS: RIC RZ 1H29988

Pro zrušení Vaší registrace v systému SMS parkovného (deaktivace služby) pošlete SMS ve tvaru:

STOPmezeraRICREG

na 90230. Deaktivace služby Vám bude potvrzena zpětnou SMS.

Reklamace a stížnosti zákazníků lze podat telefonicky na tel. 234 493 131 nebo mailem na helpdesk@comverga.com. Bude s Vámi vyplněn reklamační protokol. Aby bylo možné ověřit, že jste majitelem mobilního telefonu, na který resp. na jeho přípojné číslo se bude vztahovat reklamace, mějte tento přístroj u sebe.

Provozovatel SMS parkovného (COMVERGA a.s.) Vaši reklamaci ve spolupráci s mobilními operátory prověří a v případě, že bude uznána za oprávněnou, Vám budou vráceny vynaložené finanční prostředky.

Cizinci mohou službu využívat pouze v případě, že mají ve svém mobilním přístroji SIM kartu jednoho z českých operátorů a povoleny Premium SMS služby. Na zahraničních SIM kartách služba není funkční.

Službu technicky zajišťuje COMVERGA a.s., zákaznická podpora, reklamace: helpdesk@comverga.com, tel. 234 493 131 (8.00-16.30 hod.), www.comverga.com.

Obecná pravidla k Premium SMS službám: www.platmobilem.cz